livetsomhannah

Alla inlägg under juli 2012

Av Hannah Svensson - 24 juli 2012 20:17

Det här är inte sant, jag äger en 2-krona som har slutat vid år 1979, precis som en 50-öre, men det här? Ni som inte tror på mig, finns det en bevis:


   hAHA, MIN FACE ÄR BAKOM DEN KRONAN, MEN DET HÄR ÄR SKUMT O.O Ajja, ska se skansen nu, ses ^^


// Hannah *Brofist*

Av Hannah Svensson - 19 juli 2012 18:56

Hej, förlåt, ska blogga mera i sommar (Om jag har tid xD) Här är en länk till youtube till en person som jag avgudar verkligen: www.youtube.com/user/Pewdiepie?feature=watch ^^ 


Måste gå, hejdå xp


   


// Hannah O.o ;*

Av Hannah Svensson - 19 juli 2012 18:33

Sorry för en dålig bloggning på sistone.    Hade fullt upp med nånting annat xD. Just nu lyssnar jag på Nicki Minaj - SuperBass på Spotify   GodDamn, vilken bra låt ^^. Ajja, här kommer det en bild på mig irl xD:


   Tråkig bild, jag vet, men jag är lite trött just nu. Gäspar just nu. Åh, juste, det glömde jag. Jag glömmer aldrig på den kvällen, den 21 april, klockan 8 på kvällen. Det kommer nog bilder just då   Nu kommer dem ^^


  Faaaan, vad ful jag ser ut, men nu kommer det mer:


           Fy fan, vad han är snygg, hade jättegärna lägga upp en video på konserten, men Moa (Min Kompis IRL) sa att det inte gick att få över till datorn.    Ajja, bilderna blev bra, men inte den första på mig, skitful var jag då    

Måste gå, ses xD


// Hannah O.O ;*

Presentation


Hej och välkommen till bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken artist (Kille) är snyggast?
 Eric Saade
 Louis Tomlinson
 Zayn Malik
 Niall Horan
 Liam Payne
 Harry Styles
 Usher
 Enrique Iglesias
 Måns Zelmerlöw
 Jamie Foxx

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musen

Sorry Anime Smiley

Musen

Pokemon The Cascade Badge

Muspekare

Muspekare

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards