livetsomhannah

Alla inlägg under juni 2012

Av Hannah Svensson - 26 juni 2012 19:01

Min mamma är så himla snäll, hon gav mig denna bok:

    Mamma, du e så cool, jag har dom här böckerna kvar:

     1 bok klar, 3 böcker kvar. Såhär följer ordningen:

1. Fallen Ängel

2. Förlorad Ängel

3. Noras Val

4. Finale (Ingen svensk namn utgiven, den engelska versionen släpps på engelska 23/10-12, den svenska vet jag ej) Ska börja läsa "Noras Val", ses om en stund eller så   


// Hannah O.O

Av Hannah Svensson - 11 juni 2012 15:57

Tja igen, sry att jag nt har bloggat på sistone, kanske har tappat lusten eller så. Men jajja, nu ska jag visa er som jag upptäckte idag när jag skulle spela (Kolla på rubriken):


 Jag undrar var det kan vara. Undrar ni också det. Jag ska kolla ca nästan om en timme. Ses :P


// Hannah  P.S Vi hade brännbollscup idag och vi kom trea och det är jag nöjd över. Fast vinnarna fick godis som jag blev sugen på   D.S 

Presentation


Hej och välkommen till bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken artist (Kille) är snyggast?
 Eric Saade
 Louis Tomlinson
 Zayn Malik
 Niall Horan
 Liam Payne
 Harry Styles
 Usher
 Enrique Iglesias
 Måns Zelmerlöw
 Jamie Foxx

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musen

Sorry Anime Smiley

Musen

Pokemon The Cascade Badge

Muspekare

Muspekare

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards